Selam :(
oğlum normalde 3-4 saatte bir geceleri kalkıp biberon içerdi hepsini diliyle itti, meme reddini de bir aydır yaşıyoruz zaten, sabah 8 de uykulu halde birazcıkkkk emdi sonra saat 12 oldu hala hiçbirşey almıyor sürekli diliyle itiyor , bu durumu yaşayanlar oldumu, üstelik açlıktan mızmız bile yapmıyor. Moralim bozuluyor çook, eskiden çok iştahlı bir bebekti.böyle yaşayanlar tecrubelerini anlatabilirmi veya ne olcak böyle ya. Sadece uykusunda besliyorum. Oda biraz, gün içinde inat eder de uyumazsa o an aç kalıyor?