Emzik kullanıyorsanız meme reddi yapıyor malesef bebegim doğduğunda göğüs ucum yoktu sağıp biberonla verdim yirmi gün sonra yavaş yavaş tutmaya başladı ,iki aylıkken meme reddi yaşadık kucağıma alır almaz basıyordu çığlığı emziği biraktirdim bir günde unuttu biberonlu da kestim dans ederek ayakta hoplaya zıplaya derken iki hafta ugrastim ve döndü çok şükür biraz emek istiyor güzel anne seni çok iyi anlıyorum bende çok ağladım üzüldüm bu arada Facebook’ta emzirme akademisi var yardımcı oluyorlar bı bak istersen