Nesli_20 10 aylık kızım selpak , karton , kağıt gibi şeyler yiyo yani nerde görse hemen alıp ağzına atıyor acaba herkes yaşadımı böyle bir sorun merak ettm 😂
Cheddar Nesli_20 oral dönemde olduğu için normal. Ağzıyla tanıyor nesneleri. Ortalıkta bulundurmamaya özen gösterin 😊
momaysegul Nesli_20 kızım 15 aylık olacak hala yiyor tabi ben engel oluyorum doktorumuza sordum 2 yasa kadar normal dedi agıza bişey götürmesi yani sonra devam ederse değerlendirme yapılır dedi test amaçlı bi eksiklik bi var diye
Marjinal_Anne2 Nesli_20 kzım 11bucuk aylık vallahi yemekten daha çok yer peçete kagıt karton bir de iştahlı iştahlı 😂😂
Yazaksami Nesli_20 benimki az önce halının ucunu emiyordu 😆 1 saniye gözümü ayıramıyorum😒 dün akşam perdelere baktı uzun uzun kesin tadını merak etti 🤣🤣
yayburcukadini Yerleri yalıyor 🤣🤣 halı kenarları vs.. Annemin deri koltuğunu kemirdi ötesini düşünemiyorum.. kitap kenarlarından başladı yarıya kadar yedi..
Minakanne Nesli_20 Seninki kağıt vs yiyor benim çocuk kulak çubuğunun pamugunu yemişti.. şuan 1 buçuk yaşında yemiyor Pencereler düşmanımız ama kopariyor sadece pecete hiç yemedi çünkü ortalıkta hiç bulundurmam
Nesli_20 Minakanne tek peçete olsa bende bulundurmam ama kızım kendimi aştı etiket bile yemeye çalışıyo 😂😂
lilibet Nesli_20 valla bebeğim değil ama erkek kardeşim 4 5 yaşındayken gazete wc kağıdı yerdi koltuk arkalarında gizlice 😂 korkmayın geçiyor sizinki meraktan veya dişlerden atıyodur ağzına😊
Asyaelf Nesli_20 hahahah 24 sene önceye gittim ben de yaparmışım benim ki çok çok daha ilginç ıyyyy dediğinizi duyar gibiyim ayakkabı cırtları da kemirmişim annem çok kızarmış hep anlatır 😁😁bebeğim için de dua etvsana çekmesin diyor 😃😃😃