sima Benim oğlumda da alerjik egzama çıktı yediğim besinlere bağlı olarak zaman zaman kızarıklıklar oluşuyor doktorda çoklu gıda alerjisi olabileceğini söyledi bazen de kaka da mukus oluyor ama her zaman değil. Yediğim besinlere göre neye alerjin olduğunu bulmaya çalışıyoruz. Çikolata ceviz tarçın çerezler kekik Tahin Yediğimde kızarıklıklar oluşuyor yine. Şimdi ek gıdaya geçtik yoğurt havuç armut elma denedim bunlarda da kızarıklıklar oluştu. Geçen gün emzirdim yüzü gözü kızardı farklı da bir şey yemedim ama yine dokundu bir şeyler. Böyle bulmak da zor.çocuk Dr 9.ayda kan tahlili yapacak ama onda da neye alerjisi olduğu çıkmaz alerjisi olup olmadığı belli olur dedi ne yiyip içecek bu çocuk bilmiyorum 😞