Minikkusuumm Familyboy sadece mama alıyoruz 2 aylık her sabah mamasına zeytin yağı koyuyorum hergun yapıyor yoksa 3 4 gün yapamıyor bas bas bağırıyor
1mom04 Familyboy anne sütü alan bebeklerde bile 1 hafta yapmaması normal mamada da aynıdır katı gıda değil sonuçta