Arkadaşlar kızım 9 ay 9 günlük. Emeklemiyor ve hiç gayret etmiyor oturup oynamayı çok seviyor ve ellerinden tutup yürütmemizi istiyor. Koltukta sıralamak istiyor ama tutunup tam anlamıyla kalkamıyor ve yatar konumdan kalkıp oturamıyor. Desteksiz oturuyor gayet güzel. Birde yere yatırınca aklı çıkıyor korkuyor kaldırana kadar ağlıyor, hiç yanından ayrılmamı istemiyor. Erken mi yoksa tedirgin olmalı mıyım. Normalde bizim yatağımızda gayet rahat dönüyor yuvarlanıyor istediğini sürünüp alıyor ama yerde asla yapmıyor bunları? Sizde durumlar ne??