3 aylık bebeşim var ve emziriyorum ancak göğüs ucumda değil ama kenarlarında koyu yerleden sarı sarı akıntı oluyor aşırı kaşınıyor.Doktorada gidemiyorum bebeğimide emziriyorum korkuyorum kendi vücudumda egzama var ondan şüpheleniyorum ama nasıl geçer bilmiyorum.Başına gelen varsa bilgi verebilir mi