pasaninannesi bizde 22 günlüğüz cnm bendede oluyo dikişim acımıyo ama ateşim 39.5 gördü bazende acayip üşüyorum crp değerin 236ya çıkmış antibiyotik kullandım daha iyiyim şimdi birde benim sezaryenim çok ağır geçti plasentam yapışmış ve hiç fark edilmedi çok kan kaybım vardı üşümemda o yüzden sanırım bende crp değerine bir baktor derim