Kubraa-e Merhaba anneler benim bebeğimin vajinasının iç tarafı siyah renkte tüm bebeklerde mi böyle yoksa anormal mi bilemedim bilgisi olan yazabilir mi biraz korkuyorum bir sorun mu var acaba internette bişey bulamadım 🤔
DurununAnnesi12 Kubraa-e ben sordum silmeyin dedi doktor bi defa sil sürekli silme dedi yıkamadan yıkamaya
Kubraa-e DurununAnnesi12 minikcancan sağolun kızlar içim rahatladı bi arkadaş görüp çok tepki vermişti niye böyle hiç doktora sormadın mı falan diye bende haliyle baya tedirgin olmuştum
iremm_029 Kubraa-e Aynen kizimda da var zamanla geçiyor sanırım kızım 3 aylık biraz daha azaldı canm bir sorun olduğunu sanmıyorum
iremm_029 Kubraa-e yo hayır sormadım canm sorun teşkil edeceğini de düşünmedim açıkçası,, bugün inceledim geçmiş bile bence sende takma kafana ama için rahat etmesi açısından doktoruna sorabilirsin : )
Mom0971 Kubraa-e ic tarafinda diyosun dimi eger oysa kormal ve doktorlar silmeyin ic tarafini diyor benim kizim 6 aylik kalmadi bile