aybukenurbanu Bebeğim 5 aylık 120 ml dısında hic biberon kullanmadık elimde 240 var biraz sikistigimiz icin onu satmaya karar verdim ama daha sonralarda ihtiyac duyarmiyim bilmiyorum siz daha sonralarda kullandinizmi
Mom070 aybukenurbanu 3 yaşına girecek günde bir kere süt veriyorum 200 ml kadar, ileri ki zamanda mama kullanıyorsa ihtiyaç olur elbette.
ahmetseliminannesi aybukenurbanu illaki duyarsın canm benm oğlum 21 aylk ama 1 yaşından sonra hep onunla süt yada meyve suyu vs onunla verdm
ikizerkekannesi aybukenurbanu mama almaya devam ederse ihtiyaç duyar 1.5 yaşında ve bazen 210 luk mama yapıyorum
aybukenurbanu Mom070 ek gidaya basladik bu ay anne sutu disinda mama vermiyorum sutumde 60 dan fazla cikmiyor
Epifenomen-gkc aybukenurbanu duyarsın benim bebeğim 6 aylık neredeyse bazen 150 milim verdiğim bile oluyor
Mom070 aybukenurbanu Bence yine bulunsun biberonlar da oldukça pahalı oluyor en azından bir daha para vermek zorunda kalmazsınız.
GoGirl aybukenurbanu 15 aylik 180 210 ictigi zamanlar oldu zaten 210 yapinca mamayla birlikte yukseliyor anca yetiyor bence elinizde bulunsun
Papatyaseverr aybukenurbanu 13 aylığız evde hem 240 hem 120 var hep kücüğü kullanıyoruz 240 ta sağdığım sütleri saklıyorum boşa almısım 😂
aybukenurbanu Papatyaseverr bende kullanmiyorum 120 lik hep kullaniliyor ovyuzden bosami aldim doye dusundum