Ygz Deletedmom5151 ben olsam bu kadar takıntı yapmam canım zaten dediğim gibi 6.ayında almıyolar ayrıca hareketlenicek 3.ayında bnm oğlum cok hareketli yerinde durmuyor o yüzden 6.ayına kadar devam et derim
Deletedmom5151 Ygz çocuk doymuyor zaten sabahtan beri beni mahvetti şimdi verdim 120 napim uyudu doktora gidince danışıp öyle haraket edim benim yaptığım sistemle olmuyor
Ygz Deletedmom5151 zaten bi anda 90 a veya 60 a düşürmen olmaz cocuk adapte olamaz 110 yapabilirsin mesela yavas yavas kademe kademe düsüreceksin eğer cok istiyosan cnm. Ama dediğin gbi doktorun seni dha güzel yönlendirir
MinikPrensAli TgcDvc Daha önce gittigimde kilosu iyi deyip göndermişlerdi en son gittigimizde de zayf oldugunu söyleyip çocuk gelişimine gönderdiler. Yarın gidecez