Kızlar mrhba. Soğuk aldi kızım onun için bı sağlık ocağına görünelim dedik göğsünü dinelrken doktor göğüs ucunda kilmi var ben mi yanlış görüyorum dedi. Neyse ışık tuttu falan kıl vardı gerçekten doktora görünün falan dedi bu durumu yaşayan neden olur veya ciddiye almamız gerekiyor mu normalmi yada