Merhaba annelerim. Bebelac gold mama hakkın da ne düşünüyorsunuz. 4 aylık Bebeğim var. Doğduğundan beri mama+meme gidiyorduk 2 aydır. Sadece mama yiyoruz. Ama sanki mama yaramıyor gibi yada ben biraz pimpirik anne olduğum için böyle geliyor. Boyu uzun kızımın. Çok şükür her aylık kontrolünde doktorumuz herşeyi gayet iyi diyor. Ama kullanan anneler yorum yapabilir mi merak ediyorum.