0310_b aspiratör kullanmayın daha beter yapıyo burnu. Ödem oluyo minnacık burunlarında. Serum fiz. yan yatırıp üstte kalan deliğe sıkıyorum ben diğer delikten su çıkıyo zaten. Sonra ters çevirp diğer deliğe de sıkıyorum. Geçen gün hastanede doktor yaptı benim bebeğime, o da aynı şeyi yaptı👍🏻