Kızlar merhaba ya ben şöyle bir sorun yaşıyorum bilmiyorum aranızda var mı bu durumu yaşayan. Mesela 1 hafta boyunca göğüslerimden çok güzel süt geliyor. Sonra bir bakıyorum 3,5 gün sonra az az geliyor. Ne değişiyor yanlış giden ne bilmiyorum. Bu yüzden kullansamda kullanmasamda evde hep mama bulunduruyorum. Hipp marka e o da 21 sonra çöp içinde 5,6 kere anca kullanıyorum. 2. Sorumda şu hipp mamayı 21 günden fazla kullanan var mı 1 aya tamamlayan mesela.