Yazaksami SalEz ben yatağının baş tarafına, alttan destek yapmıştım aynı reflü yatağı gibi olmuştu. 6 aya kadar öyle yatırdım.
Minikum SalEz reflüsü yoksa eğer düz yatırabilirsiniz kafasını çevirebiliyordur artık yatarken ben genelde yan yatırırdım boğulma riskine karşı
EsZe SalEz reflü yatagını normal yatagının altına koymuştum. Bi süre de öyle yattı. Sonra çok hareket edip yatagın ayak kısmına doğru gitmeye başlamıştı artık. O zaman düz yatırmaya başlamıştım
ikiKudurukAnnesi SalEz yatağının altına destek koy başı biraz yukarıda olsun öyle yatır ben öyle yatiriyorum