Arkadaşlar sütüm çok çok azaldı sağıp veriyorum benim bebek kolik aşırı huysuz 6 aylık oldu ek gıdaya da başladık anne sütü alsın istiyorum uğraşıyorum sürekli,elimde pompa bütün gün belki sizlerde yaşamışsınızdır zor bir durum bi de gelmiyor iyice çok üzülüyorum bestlak damlayı önerenler oldu var mı kullanan memnun kalan ya da başka önerebileceğiniz yöntemler? Teşekkür ederim🌺