Bebeğim nezle oldu. Burnu dolu. Sürekli serum fiz. yapıyoruz ama tam anlamıyla iyileşmiyo. Balgam da var. Balgam için doktor şurup verdi. Huzursuz değil bebeğim ama düzgün ememiyo ve emdiğini kusuyo. Önerileriniz var mı? Ihlamur içiyorum sütten geçer bebeğime diye.