Pamirinannesi Bebeğim gaz sancısı çekiyo bir yorumda gaz sancısı için kimyon iyi gelir demişti ama nasıl kulanıcagımı bilmiyorum bana yardımcı olurmusunux 🙏
Cerennh Pamirinannesi baharatcıdan tane kimyon al toz değil bu küçük küçük yaprak gibi sıcak suya bir bardakda 1 tatlı kaşığı demle iç,bebeğe ben vermedim ama veren de var
Hosgeldiannelik Pamirinannesi yediklerinize ve içiyorsanız rezene çayına 1 çay kaşığı atabilirsiniz. Sade içebilirim derseniz sıcak suya da atıp süzüp içebilirsiniz.
Hismom Pamirinannesi ben hemen hemen tüm yemeklere eklemeye başladım bir de içtiğim çaya bir kaşık ekliyorum tadı gayet içilebilir gibi 🥰