Bebegim protokolit süt alerjisi vardı yani bagırsagı sindiremediği için bagırsagında kanama oluyordu 3 haftadır belkide daha fazla olmadı herşeyi düzene girdi huzursuzlugu uykusu vs sütüm yetmedigi için 2 haftadır aptamil progomin as kullanıyoruz kakası suluydu baya bir koyu kıvam aldı 3 4 gün kakasını yaomamaya başladı midesi ve bagırsagı dolu olunca kusmaya başladı doktor fitil ver dedi fitil verince rahatladı çocuk kusması olmadı daaha ama kaka yapmaması devam etti zeytin yag masaj vs herşeyi denedim ufak ufak zorlanarak yaptı dünde zeytin yagı içirdim kulak çubugunu zeytin yagına batırıp popo deligine masaj yapınca kaka yaptı ama be göreyim kanlı kaka kakayı yaptıktan 10 dk sonra aglama krizine girdi yarım saat sonra uyudu acaba kabızlıktanmı kan geldi yoksa alerjidenmi hepte aynı şeyleri yiyorum tam rahatladım diyorum yok bişiler çıkıyor delirmek üzereyim artık