Yaa ben normal doğum yaptım 10 saat sancı çektim.. O ebeleri görünce ağlıyodum ne biçim şey o alttan muayene.. Bide herkes diyo ne var onda abartıyosun.. Doğum sonrası kontrolde de Rahime yumurtalıklara alttan bakmıştı doktorum 🤦🏼♀️ Alttan muayene 😖 ebeler geldi yine aklıma