Bebeğim uçak yolculuğu yaptı ve uçaktan indiginden beri hiç bir şekilde ağlaması durmadı.surekli sürekli ağladı ne emzik ne meme ne biberon almadı zorla ağlata ağlata biberon u verdik aç kalmasın diye. Şimdi tekrar uçağa binecek ve bu sefer aktarmalı binecek ne yapacağım bilmiyorum, yine o şekilde olur diye korkuyorum önerisi olan varmı