Merhaba, dun gece 00:40 gibi bebegimi emzirdim. Cok yorgun oldugum icin Gazini cikarmadan yatirdim.yarim saat sonra nefessiz kalir gibi cirpindigni duydum ve kaldirip dik tuttum kendine geldi sanki kusmak istedi agzinda emzik oldgu icin kusamadi buda onu tikadi
Gibi. 2 kere daha oldu. Cok korktum, biraz dik tuttum sonra reflu yatagina yatirdim. Boyle birseyle karsilasan var mi? Sadece dun farkli olarak aksam kayinvalidemlere gecmistik ( yuruyerek cok ruzgar vardi bebegim babasinda ana kucagindaydi uzeri ortuluydu ama arada ruzgar vurunca heyecanlanip nefesi keislir gibi olmustu ) uzun oldu hakkinizi helal edin