Bety edemiyorum 🙈😅 cok şükür ikiside uysal cocuk ama büyük olan ilgi istiyor oyun istiyor akli ermeye başladıkça daha cok kıskanmaya başlıyor bazen hala cok üzülüyorum cok erken oldu oğluma haksızlık ediyormuşum gibi ama Allah kolaylığını veriyor bi sekilde bi kac ay sonra birlikte oynayacaklar ikisi bir büyüyüp çıkacak diyorum biz gurbetteyiz bide kimsem yok burda pandemi bide malum arkadasi yasiti hiç yok esim hep der ona arkadaş geldi diye bazen çok bunalıyorum ya kardeşimi yada annemi çağırıyorum ole bole derken günler geçiyor yani 🤭