Merhaba biz bir ev almak için eve kapora verdik sözleşmeyi yaptık nisanın ilk haftası olacaktı satış ama ev tekrar ilana koyulmuş başka biri tarafından bize ev sahibi yurt dışında 7 ortak bu arada miras kalmış ev 1 hissedar gelmesini bekliyoruz dediler 2 ay oldu gelmedi bileti nisanda denildi bu ayın 6 sındada ev ilana koyulmuş biz 500 bine anlaştık 650 bine şuan ev ilanda bende şikayet etmek istiyorum dolar bozdum satış olacak diye zarar ettim dolardan ve başka evde bakmadım boşuna beklemiş oldum ne yapmam lazım nasıl bir yol izleyeyim ??