-TubAsel- Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah, her şeyi adetle alıp yetirmeye çalışıyoruz…
Smyr6346 burda toptan marketlerde çok pahalı maalesef. Ben pirinç, un, çay, şeker gibi şeyleri genelde kiloluk paketlerle alıyorum. Onlar bile kaç yüz tl tutuyor…
Med biz de böyleyiz. Her hafta rahat 400₺ lik alışveriş yapıyoruz. Adetle alıyoruz resmen.
Birkizbiroglan inanırım. 5 parça ürün aldım 100₺ verdim yahu, şaka gibi :)
SonSerce asla yetmez ki daha fazla. Maksimum 1 hafta dayanır zaten. Biz de her hafta kesin 400₺ lik alışveriş yapıyoruz.
harley ağlanacak halimize gülüyoruz işte :)
Eddaliko türk lirası çok değersiz kesinlikle. Aslında üreten bir ülkeyiz, topraklarımızda her şey yetişiyor ama biz hep ithal alıyoruz her şeyi. Çiftçiler ellerinde kalanları yollara döküyor protesto amaçlı. Daha neler denir de işte, her şey ortada.