Yusufbebekk Ellerimde egzama var 2 senedir deterjan gibi şeylere elimi sürsem daha da kötü oluyor .tam iyileşmişti elim ki Bebek doğdu ellerimi sürekli yıkadığım için yine aynı oldu kupkuru .vazelin bile sürüsem daha kötü oluyor gibi.ne yapmam ne sürmem lazım
Denizgozlum Yusufbebekk benimde vardı yüzümde ve elimde vardı. Deterjan klorak gibi şeylerden oluyordu. Geçti artık ama bana cildiyeci hametan sür her gün demişti
Ozgeasil Yusufbebekk benim de ellerimde var aktardan kuru dut alıyorum sıcak suda kaynatıp suyunu elimi ona basıyorum hemen etki ediyor İbrahim Saraçoğlu söylemisti
Yusufbebekk Ozgeasil tamam deneyeceğim teşekkürler .ellerde olması çok zor gerçekten .ellerimi yıkamaya korkuyorum çok acıyor .bakalım iyi gelecek mi dediğin