Merhaba kızlar benim 40 gunluk kızım var emdiriyorum ama gunde bi kac kerede mama veriyorum daha ıyı doyup uyuyor cunkü gecen saglık ocagına gittik hemsire cok kızdı bebegini dusunsen mama vermezfin onu rahatsız ediyorsun falan benimde ilk cocugum mama kotumu gercekten zaten sureklı anne sutu veriyorum ama mamada veriyırum cunku emince doyup uyumuyor