@Omom Benim bebeğimlde suan 3 aylik ve 1 haftadır ilaca başladım. Onceair verdi alerji doktoru ama hamileyken KBB doktorunun verdiği ilaç (ki 7 ay boyunca her gün kullandim) kullanılmaması gereken bir ilacmis. Duyunca çok kötü hissettim ama yapacak birsey yok artik umarım bundan sonrasi icin de bir sorun olmaz. O yüzden Bu verilen ilacı da tedirgin kullanıyorum. Kimisi sütünü sağ diyor kimisi bir şey olmuyor diyor Allaha emanet kullaniyor7m artık çünkü alerjim ileri seviyede ilaçsız yasam kalitem çok düşüyor.