EzgiiY Bizde dün öğlen 2 gibi aşı olduk gece ateşi 37.5 a çıktı üstünü açtık ince bir zıbınla yatırdık kendiliğinden düştü normale
Avakado-34 S-mom Ayy bizde de öyle oldu şimdi , ne güzel çıkmayacak galiba diye sevinirken ateşi çıktı makattan 38 derece.