pogacayanakli_aylamm Kızlar bebeğime 2. Ay aşısı yapıldı. 4 tane aşı yapıldı. Hemşire iğneyi kızımın hemen yanında fiskirtti biraz yukarı bakar şekilde tutarak sanki gozunr kaçtı bisey olur mu kizlar
Gokcen_26 pogacayanakli_aylamm yaaa bilgim yok canim umarim saglikci birileri yazar Takip et insallah bisey olmaz
poncikannesimlk pogacayanakli_aylamm bu nasıl sorumsuzluk o ebenin yaptığı bilgim yok canım inşallah birşey olmaz üstte kalsın
Nrcnn pogacayanakli_aylamm şaka felan mı bu ya canlı vurus değil mi bu yaptıkları aşı nasıl gözüne kaçırır