yavrukussss
Benim oğlum da öyleydi. 6 aylık hala öyle yapıyor. Daha bir de hunharca kaşıyor, neden yapıyor bilmiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Kulağını da kafasını çizdi yara yaptı kaç kere, koluma yapınca acısından irkiliyorum inanki kendine bunu neden yapıyor anlamıyorum, tutuyorum ellerimi ben de . Sadece mama içerken yapıyor ama benimki 🙈😃