Cns1903
Nereden tutsak elimizde kalıyor bu iş 😔 Vallahi biz gurbetteyiz, oğlum 6 aylık oldu, anneanneleri de babanneleri de daha sadece 1 kez gördüler. Hele kendi annem babam 3.5 aylıkken gördüler ilk defa, memlekete gidince. Pandemiden kimseyle görüşmüyoruz biz de. Ben de istiyorum ki oğlumu birileri sevsin öpsün koklasın. Burda bir komşu annemiz var, o da olmasa bebeğim hiç kimseyi görmeden insan görmeden büyüyecek resmen. O komşu anne ve kızı oğlumu o kadar çok seviyorlar ki deli oluyorlar ona her gün getir getir diye yalvarıyorlar ve gittiğimizde ikisi de oğlumu öpüyor severken- hiç rahatsız olmuyorum. Oğlum başka insan gördüğü için öyle mutlu oluyor ki, sevilince çok mutlu oluyor. Bu illetin daha gideceği yok ve bu asosyal zamanları çocuklarımızda derin izler bırakacak. Tabiki sağlığı daha önemli, bu virüsün şakası yok ama en azından annane babanne dedeler sevebilir tabiki kimseyle görüşmeyip hiçbiyerlere gitmediklerinden emin olmak koşuluyla. Komşu anne zaten yaşlı, hiç bir yere gitmiyor, kızı da öyle mesela. Memelekete gittiğimizde de zaten anne babalarımızdan emindik bir yerlere gitmediklerinden o yüzden öpmelerine koklamalarına tabiki de izin verdim. Onlara bu şekilde söyleyebilirsiniz biyere gitmeyin görüşmeyin o zaman falan diye. Bilemedim, nasıl bi zamana geldik ya 😬😔 Gerçi virüs olmasa bile bi bebek öpülmez yani sırf sevmek için, gereği de yok. Ben başkasının bebeğini hiç öpmedim noluyor öpünce anlamıyorum 😃