Alyamom1 Kızlar bebeğim 7 aylık ek gıdaya geçtik kan ilacını da düzenli kullanmaya başladık ve kızım kabız oldu.. dün gece çok ağladı gaitasını yaparken lavmanı denedim doktorumuz önermişti daha önce de pek beceremedim sanırım 🤦🏻♀️ Yanımda kimsem de yok. Doktora yazdım tekrar lavman yapmam gerektiğini söyledi de hiç yapabileceğimi sanmıyorum daha çok aglıyor çünkü. Yoğurt ve su veriyorum dünden beri.. bi yardımcı olun bana lütfen ya😔
Gokcen_26 Alyamom1 zeytin yagi veriyorum canim. Kayisj incir haslayip blendr yapiym . Bi de belki yadirganlar cok olackyr ama gecenlerde danino yedirdim cok rahat yapti hem cok sevdi. Evde kndim danino yapip veriym . Kan ilacini ne kullaniyorsun
Miniklord Alyamom1 hakiki zeytin yağı ver arkadaşım . Bizde 7 aylığız uykusundan ağlayarak kalkıyor yapamadığı için . Oyüzden ben sabah kahvaltıda haşlanmış yumurtasına birşey kaşığı zeytin yağı katıyorum . Yada ne yiyecekse ona . Direk vermek sakıncalı. Ben doktoruma söyledim o bana lavman demedi ama zeytinyağı vermek ile iyi yapıyorsun . Bu aylarda kuru kayısı ezmesi yada suyu, bide tatlı kırmızı erik suyu demişti sanırım. Daha dün doktordaydık bizde
Merve1310 Alyamom1 3-4 tane kayısı içme suyuyla kaynat daha sonra blendirdan geçir yoğurtla beraber karıştırıp yedir bize iyi gelmişti alerjisi yoksa tabi veya zeytin yağı ver bi çay kaşıgı oda iyi geliyor
Nrglsarica Aynı dertten muzdaribim 😢 bebeğim 9 aylık yaklaşık iki aydır kabızlığımız var ne yaptıysak geçirmedi.. şimdilerde birer kaşık zeytinyağı içiriyorum birde kuru kayısıyı suda ıslatıp yumuşatıp yediriyorum az da olsa faydası oluyor en azında biraz biraz yapıyor kakasını. Öncesinde çok kötüydü poponuz Bile çatlamıştı kanamıştı ☹️
Alyamom1 Gokcen_26 kan ilacını doktorumuz bırakmamızı istedi bu şekilde olunca. Ferrum kullanıyoruz. Kayısı yapıyorum kabak yapıyorum.. zeytinyağı veriyorum hemde saf zeytinyağı kendi bahçemizden hergün mutlaka veriyorum ama anlamadım🤷🏻♀️ Gerçi çok Şükür artık ağlamıyor az az yapıyor Rengi kıvamı da değişti yani daha iyi şu anda bakalım ne zaman tam olarak normale dönecegız
Alyamom1 Miniklord anladım canım inşallah iyi gelir yapıyorum dediklerinizi de daha çok dikkat edeceğim.. ya bi de yulaf kabız yapar mı?? Normalde yapmaz diye biliyorum ama nette biraz araştırdım bazı bebeklerde kabızlık yaptığı görülmüş.. bilginiz var mı?? İki üç gündür vermiyorum yulafı da .. bir de hurma pekmezi önerdi arkadasım o rahatlatıyormuş bugğn e bebekten aldım deneyecegım
Miniklord Alyamom1 yulaf bende aldım ama daha vermedim. Ama doktora sormadım bunu kabız yapar mı diye o bana kabıza sebep olabilecek herşeyi saydı ama yulaf hakkında konuşmadık hiç . Bana mantıken yapar gibi geliyor . Oyüzden bekletiyorum vermiyorum daha
SertapHilal Bal kabağı çok işe yarıyor düzenli yedirirsen. Eğer kakası çok katı haldeyse lavman işe yaramıyor, boşuna canını yakma. Bal kabağı ve armutlu püre yap, elma yağıyla düzenli masaj yap karnına ve topuklarına. Zamanla düzelecektir inşallah
Prensinannesii Alyamom1 o zaman yağ içirin zeytin yağı bide lavman hasafende yapın olmadı çok zorlanıyorsa
ikizerkekannesi Alyamom1 lavman yapın bence bi gayret yaparsınız baştaki katı kısmı yapımca rahatlar sonrası için kabız olmaması için ben armut suyu sıkıyorum çok işe yarıyor kuru kayısı kuru incir ıspanak pırasa yoğurt bu tarz yemeklerde benimkilerde işe yarae birde belli bir süre duphalac kullanabilirsiniz doktora yada eczacıya sorarak oda en azından bağırsakları biraz düzene sokar
DurikoMom Alyamom1 Bi öğün katı veriyosanız bi öğün mutlaka çorba verin bizimde aynıydı 10 gün yapmadığı oluyodu şimdi 4 güne düşürdük yavaş yavaş üstesinden gelicez 😄💪