Gzdzeynep Fatma5672 7 ya da 8 kilo bagaja sığıyor bana çok ağır değil ama belki size ağırdır bilemem gidip yerinde görüp öyle alın
Kbrbydk Fatma5672 Cok ağır bir araba değil. Oturma unitesiyle katlanıyor. Askisiyla omuzda tasiyabiliyorsun.Bizim arabamiz Fiesta idi rahat sigiyordu bagaja ama yer kaplıyor tabi.
Gamzealya35_ Daha dün kanz d go aldık, o kadar hafif ve kullanışlı ki kesinlikle tavsiye ederim, bagaja da cok rahat sığıyor