Selam herkese,
Kimimiz çok isteyip bin tedavi ile kimimiz belki kaza ile kimimiz de en normal zamanda kavuşacağımızı öğrendik.
Benim hikayem biraz değişik eşimle biz ilk evlendiğimiz seneler bebek düşünmedik istemedik ve bu rahatlıkla devam ettik. Sonra sonra eşim 33 yaş olunca artık bebeğimiz olsun demeye başladı bir sene beni ikna etme süresi geçti.
biz saf tabii bebek isteyince hemen olacak zannediyoruz 6 ay geçti bebek yok. Biraz biraz şüphelenmezler doktora kontrole gidelimler başladı. Yıllarca zayıf kalmak için yemeyen içmeyen ben doktor kontrolüne gidip vitamin hormon vb tedavilere başladım, yine bir 6 ay geçti bebek yok. Eşimle beraber gidiyoruz sağlıklısınız diyorlar. Bir 3 ay daha geçince artık bebeğimiz olmayacak diye kabullenmeye başladık. Tüp bebek vs çok yıprandık bir sene sonra başlayalım diye karar verdik.
artık zihinsel olarak bir sene sonra hamile kalacağım için diyetler sağlıksız beslenme sigara alkol her şey en üst noktada devam etmeye başladım. Eşimde aynı şekilde pandemi yok bol bol gezelim, indirimli uçak biletleri kaçırmayalım moduna geçtik.
O dönem bir de iş yeri tuvaletinden saçma sapan bir mikrop kaptım, şirketteki çalışan hemen hemen tüm kadınlarda aynı hastalık başladı ve eşli antibiyotik tedavisi görüyoruz. Yani bebek olmasının artık hiçbir şansı yok dediğimiz dönem. 2-3 ay reglim gecikmeye başladı ekim Aralık dönemi bekarken de hep regl gecikmesi yaşardım ve önemsemedim. Tam 31 Aralık 2018de test yaptım, gözlerime inanamadım sonuç pozitif. Yılın son günü olduğu için ne hastaneler ne de kan merkezler düzgün çalışıyor beşiktaştan Mecidiyeköy’e kadar dolaşıp sonunda 1-2 saat içerisinde sonucu alacağım bir hastane buldum ve o da ne 2 aylık hamileyim. Hem inanılmaz bir mutluluk hem de nasıl yani bebeğe bir şey oldu mu çok sağlıksız beslendim o kadar sigara alkol bebeğime zarar verdi mi diye trilyon düşünce. Eşime ve aileme en güzel yeni yıl hediyesi oldu. 2 Ocak günü doktora gittik kalp atışını duyduk ve ağustosta kucağımıza aldık :)
Bu olay sonrası planlar vs her şey boş olacak şey istediği zaman oluyor 💙