Kızlar oğlum dün öğleden sonra sünnet oldu ama dünden beri kaka yapmıyor. 1 yaş 13 günlük. Normalde her gün bir iki kere yapardı. Kabız yapacak hiçbir şey de yemedi. Bu durum normal mi? Birde çocuk yürümek istiyor ama yeni yürüdüğü için, düşer diye hiç izin vermedik. Ne zaman bu hareket kısıtlaması bitecek? Şimdiden teşekkür ederim. ❣️