Kızlar selam. Ben 33+4 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Bugün kontrolde doktorum bebeklerden birinin suyunun biraz azaldığını söyledi. 2 hafta daha tutmaya çalışacağız dedi ciğer geliştirici iğne yapıldı. Böyle durumlarda tehlikeli bir durum oluyor mu veya bebekte bir problem oluyor mu bilen var mı acaba?😏