Merhaba herkese. Ben 73 gün önce sezeryanla doğum yaptım kanamam çok az olmuştu lohusa döneminde ve ben halen adet olamadım. Dün çok az kanamam başladı ama lekelenme tarzında bugün baktığımda tamamen kesilmiş. Benim gibi olup sonrasında adet olmaya başlayan varmı acaba? Olamamak çok sinir bozucu. Şuan belim ve karnımda adet ağrıları gibi ağrılar var ama kanama yok 😕