Dedinaber aa valla bu ben bebeğim 34 haftalık erken doğmasına rağmen kilosu boyu hareketleri hep sorgulandı hemde annem tarafından diğer yeğenimle kıyaslıyordu bide o tam 40 haftasını doldurdu ve 4 kilo doğdu buna rağmen kıyaslayıp durdu yahu benimki zaten biçok konuda geriden gelmesi normal erkenci olduğu için kontrollerinde bile doktorlar buna göre bakıyor gelişimine ve çok şükür herşeyi çok iyi gidiyor 4,5 aylıkken sırtüstüne dönmeye başladı hareketleri iyice arttı 7 ayını doldurduğu gibi dedede bababa demeye başladı evin içinde dönerek dolanmaya başladı ve hepsi birden oldu inanki bende çok şaşardım hatta yataktan düştü döndüğü için ilk dönmesini o zaman yaptı oğlum sonucu kötü oldu geçti şükür velhasıl günü gelince bebek aniden yapıyor takmamak lazım sadece diş çıkarmadı henüz doktorumuz 2 ay daha çıkarmaz dedi