Sanırım 4 aylık kızım geçiriyor. Eşim 1 hafta önce iş yerinden kapmış eve getirmiş. Geçen pazar test sonucu pozitif çıktı. Bize test yapmadılar belirtimiz yok diye ama bence bebeğim ve ben de koronalıyız. Bende burun akıntısı, hafif boğaz ağrısı ve gözümün üstünde baş ağrısı var. Bebeğim ise öksürüyor ara ara, huzursuzluğu var ve uykulardan ağlayarak uyanıyor. Serum fizyolojik damlatınca gülüyor, yani onun da burnu tıkanık diye düşünüyorum. Eşim salonda yatıyor, biz yatak odasındayız. Bugün test yapmaya gelecekler ama bilmiyorum bence pozitifiz.
Google amca bebeklerde korona belirtileri hakkında bilgi vermiyor.
Bebeği korona geçirenler bilgi verirse sevinirim.