Ebrumarbling Arkadaşlar 10 günlük bebeğim var topuk kanı sonucunda fenilketonüri biraz yüksek çıkmış 3.topuk kanını bugün verdik inşallah sonuç iyi çıkar benim durumumda olan var mı arkadaşlar
Bal-oglum Ebrumarbling bizimde 2. Topuk kanında kistik fibroz değeri çok çıkmıştı 3. De bir şey çıkmadi kendini korkutma inşallah bir aydı yoktur 🤲
Ikra-feyza1 Nz91 düzelir belki bizim de topuk kanında trioit yüksek çıkmıltı ama ikinciyi verdik geri dönmediler normale döndü sanırım üzülmeyin ikinci sonucu bekleyin
Ebrumarbling Nz91 canım normal değer 2 idi bizimki 2,1 çıkmıştı çok zor günler geçirdim şükür 3. Normal çıktı sizinki nasıl
Ebrumarbling Ikra-feyza1 hem genelde hata çıkabiliyomuş üzülme canım dua et emzirdikçe ya şafi de sütün şifa olsun
yagizveannesi Ikra-feyza1 bizimde troid yüksekti ve ikincide de yüksek geldi şimdi ilaç kullanıyor çok değil ama sınrda bile olsa çağırıyorlar siz nerde yaptınız geri dönüş olmadı sonuç almaya gitmediniz mi
Bet7512 Ebrumarbling Merhaba benim bebeğiminde ilk topuk kanında fkü 1.5 çıkmış ikinci alınanda 2.1 çıkmış üçüncü topuk kanını verdik oda bozulmuş sanırım sonuç alamamışlar şimdi dördüncü kez verdik sonuç bekliyoruz. Çok korkuyorum inşallah bizimde temiz çıkar sonucumuz
Ebrumarbling Nz91 aynen canım 2.1 çıktı 3. Verdik onu bekleyemedim bi numara buldum aradım saplasınlar sonucu söylediler 1,6 çıkmış şimdi oğlum 10 aylık merak etme canım normal çıkar seninki de
Nz91 ikiprensesannesiiiii eğer Ankara’da yapıldıysa testiniz 0 (312) 357 51 00 bu numaradan öğrenebilirsiniz
ikiprensesannesiiiii Nz91 sağlık ocağından alıp Ankaraya gönderiyorlar diye biliyorum değil mi? 2.sonucumu öğrenmedim ama aramazlrsa sorun yok dediler aranmayınca sormadım ben de
yagizveannesi ikiprensesannesiiiii biz istanbuldayız sağlık bakanlığından kağıtları geldi eğitim araştırma hastanesinde test yapın yazıyor sevk edilmişiz isimde verilmiş gittim kan verdik virüslü zamanda kimse gelmedi valla