Arkadaşlar ben pazartesi günü doğum yaptım 20 günümüz olmasına rağmen birazcık erken geldi. Sezaryenle dünyaya geldi o sırada hiç bi sıkıntısı yoktu ağlıyordu da. Beni odaya götürdüklerinde bebeğimi getirmediler solunum sıkıntısı varmış yoğun bakıma aldılar ve sadece beş dk görmeme izin verdiler. Bebeğime dokunamadan emziremeden benden aldılar ve ne kadar kalacağını bilmiyorum o kadar üzülüyorum ki elimden de bişey gelmiyor kendimi çok zorlayıp sütümü sağıyorum ama istediğim gibi olmuyor. Ne olur bana bol bol dua edin en yakın zamanda bebeğime kavuşayım böyle zaman bile geçmiyor 😔🤲🏻