1prens1prensesannesii Kızlar yeni gireceğim sayılır da 😂şimdi düşenler yükselenmer kısmı var ya. Düşenler de mesela Hot var işte - 16 felan örnek veriyorum o zaman mı almamız lazım? Ve ne kadar alınması lazım? Cüzdan miktarına göre mi
Bulutbey 1prens1prensesannesii oradaki oranla göre değil canım. Üzerine tıkla değişim grafiğini göreceksin. Grafik yorumlamayı bilmek lazım biraz. Hangi çizgiler ne için hangi sütunlar neyi gösterir. YouTube da bununla ilgili çok video var. Ama çoğu bilgisayarda yapıyor işlemleri çok faydalı olmuyor. Telefondaki ile PC baya farklı. Tweterda bir kaç kişi takip ederek onların analizlerini değerlendirebilirsiniz.
mirayyy20-20 1prens1prensesannesii ona sen kendin karar vereceksin 😄 ytd ama kirmizidayken alıp yeşil olmasını bekle yüzde 10-15 kar görünce sat tekrar düşmesini bekle. Kısaca böyle yaparak baslayabilirsin zamanla öğrenirsin
Bulutbey 1prens1prensesannesii düşükten alacaksın kız sakın “bu yüksekmiş alayım” deme. En çok kaça kadar çıkmış bak. Alabildiğin en düşük rakamdan al. Sonra bekle çıkmasını. Ama ne başta yapman gereken kendine bir limit koy. Mesela 0.90 dan bir coin aldın. 1.80 de satacağım diyorsan orada sat. Açgözlü olursak mutlaka zarar ederiz. Yada uzun vadede ben bu fiyatı 15-16 olana kadar bekleyeceğim diyorsan coinini al uyarını kur bir daha bakma bile.
mirayyy20-20 Zeynepela13 holo birkaç gündür dususteydi ama artmaya başladı şükür valla ben daha da artacağını düşündüğüm için çıkmıyorum. Btt 1 kuruş bile değilken aldım yanlışlıkla sattım kardaydim ama sonra malesef yüksekten aldım şu an bekliyorum ikisi de artacak
Balkokulumm 1prens1prensesannesii nacizane fikrim bulaşma o uygulamaya paribu sıkıntılı ama kolay okadar karışık ki ben paramı kurtarana kadar canım çıktı 100 lirayla girdim karım olduğu halde 75 lirayla zor çıktım 😭
1prens1prensesannesii YigitAlpsMom 😂😂 1 düşük 1 yüksek aldım neyse acemiliğe verdim 😂😂ya birde kar ettiğimiz parayı nereden görüyoruz hangisi