Egeninannesi123 Kizlar yeni bu damlayı aldık son çare kullanan varmı varsa günde ne kadar veriyosunuz
Reyna Egeninannesi123 ben gece olanını kullanıyorum çok huzursuz olup uyumadığı zamanlarda 5 ml veriyorum sadece rahatlayıp uyku geçişini kolaylaştırıyor
Dileksener5 Egeninannesi123 ben gündüz olanını kullanıyorum emmeden önce veriyorum günde 4 defa. Rahatlatıyor. Masaj yardımıyla çıkartıyor ama gaz sorunumuz hemen hemen azaldı gibi. Şimdi gecesini deniycem bakalım
Egeninannesi123 Reyna 5 ml enjektordekine göre mi veriyosunuz? Şişenin üzerinde Türkçe anlatım var bende gündüz olanı kullaniyirum 5 ml çok oluyo gibi geldi bana enjektör e gore
Reyna Egeninannesi123 evet ona göre veriyorun şişenin üstünde bebeğin ne kadarlıksa ona göre ne kadar vereceğin yazıyor
Dileksener5 Egeninannesi123 bugun 2 hafta oldu hala bitmedi. Ama gelecek hafta içinde kesin biter ortalama 3 hafta falan gidiyor