Emzirirken saatlere takılmayı doğru bulamıyorum sanırım ben. Özellikle ilk aylarda emzirmek sadece karnını doyurmuyor bebeğin, arada bağ kuruluyor, ona kendini güvende hissettiriyor. Zamanla zaten azalıyor emme isteği, o zamana kadar eğer iş vb. durumlar için yanından ayrılmanız gerekmeyecekse tadını çıkararak bol bol emzirin “bence”.