[silindi] Kızlar malum ramazan geldi orucluyken yemek işlerinde zorlanırız diye buzluga yemek pogaca türü bişeyler atmak istiyorum siz neler yapacaksınız yada yaptınız yazın da fikir olsun 🌺
Kivirciginannesi1 [silindi] Çerkes mantısı haluj deriz biz Normal kıymalı mantı Kadayıf dolması sarıp koydum Haftasonu da içli köfte ve. Sarma koyacağım 🤩
Bgmbgmbgm [silindi] patlıcan oturtma karnıyarık tarzı yemekleri borcamla buzluğa atıyorum. Pişirceğim zaman çıkarıp domates biber koyup salçalı suyunu ekleyip fırınlıyorum çok pratik oluyor.
Asiimmmm [silindi] poğaça atıyorum mantı yaptım sulu köfte yaptım yaprak sarması koydum. Daha önce koyduğum taze fasulye bamya patlıcan var. Allah kolaylık verir.
Hatice2626 Poğaça yaptım onu koydum şimdilik buzluğa cumartesi veya pazar günüde sarma yapıp atacağım oruçken başım çok ağrıyor çnkü saramam🤗 baska da düşünüyorum ne koysam diye
[silindi] Hatice2626 @Kivirciginannesi1 @Cheddar @Melek-3434 tamam kızlar sağolun ❤️ ben bu dediklerinize ek kalburabastı ve mozaik pasta yapıp atacağım inşallah sizlere de fikir olsun 🌺
Melek-3434 Burda evyapımı mantı içliköfte erişte satan bir dükkan var ordan alıp doldurucam buzluğumu çok hamaratım😂😂belki fırsatım olursa poğaça ve börek yaparım bu kadar
1anne1bebe Lahmacun içli köfte mantı börek dolma sarma poğaça kıyma börek elmalı kurabiye mozaik pasta
[silindi] Baharinannesi mozaik pasta zaten normalde yapınca da buzlukta bekletip yiyiliyor ondan dolayı bişey olmuyor
[silindi] Zeytin_cekirdegi bende bu yıl bebiş olunca kolaylık oldun dedim de baktım hep tatlı türü şeyler atmışım yine yemeğim yok 😂