aysegulsuerdem Merhaba sevgili anneler 3 aylık bebeğim var iki gündür beni emmek istemiyor memeyi gördüğü an ağlamaya başlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Emzirme danışmanlığını duydum hiç giden veya başvuran oldu mu, nasıl sonuç aldınız?
gezentianne aysegulsuerdem Sana sorulan ilk soru emzik veya biberon kullanıyor mu olacak. bir de 3-4. aylar etrafa ilgi artar eskisi gibi konsantre olup emmez ben pilates topu üzerinde mi emzirmedim, evde yürüyerek mi emzirmedim ah ah pes etmeyin dönemsel.. Emzik ve biberın yoktu bende
elfozyil aysegulsuerdem o ayda bizde de oldu emzik kullanıyordu 8.ay oldu yeni Memeye gelmeye başladı. Emzik bıraktırdık 2 ay önce. Emzirme danışmanı da emzik bırakın der
Cildirttiniz gezentianne bende biberon yok ama ilk aydan beri emzik emiyor. Bebeğim 3 ay 22 günlük. Geçer mi sizce
gezentianne Cildirttiniz Geçer tabi ki siz o gruba yazın pes etmeyin henü coook küçük ileride pişman olmayın döndersiniz şuan