Zeyy16 Seymaslan norml canm bnde aynı sorunları yaşıyorum 2 aylık olduk 2 günde bir 3 günde bir yapıyor
-erCansu- Seymaslan anne sütü alıyorsa 9 güne kadar normal demişti doktorum tabiki şişlik huzursuzluk yoksa
Pelinfeyza Oluyor canımm cok takılma.. bizimki 6. Günde yapmıstı ara sıraa dua ediordum walla yapsın diyee 😅