mltmkrkl Kızlar dogum yapalı 32 gün oldu ilk baş kırmızı sonra kahve sonra sarı akıntı tarzı olan az önce tuvalete girdim gene kırmızı normal mi bu ne zaman bitecek başa mı sardı
MeryeminAnnsi mltmkrkl benim tam 40 ta bitti hatta sizin gibi olunca herlde ozur kani devam etcek dedm. Ben hazir ped kullanmadm pamuklu pedler var iyi oldu dikisler de varken
hberfin Benim 60 gün kadar sürdü kanamam bi bakıyom leke geliyor günlük takayım diye ardından yoğun şekilde kan geliyo hep duzensizdi 1 gun leke ertesi gun kan oluyordu 🤗
mltmkrkl MeryeminAnnsi ya zaten dikiş yerinden hafif kan geliyo bi yerin çizilir gelir ya öyle bi kan bu normal mi